czwartek, 16 sierpnia 2012

Ważna wiadomość

Pewnie niektórzy z was oczekują nowego rozdziału ale nie dodam go dzisiaj nie wiem jeszcze kiedy. Nie wiem co się stało nie podoba się wam nic nie komentujecie i ja nie wiem czy dalej pisać czy nie. Owszem mam napisany rozdział ale wy chyba go nie chcecie a to przykre spędzam dużo czasu żeby napisać wam coś dobrego a wy olewacie to ( oczywiście nie mówię o wszystkich ). Przykre jest jeśli widzisz że pod jednym rozdziałem masz 8 komentarzy a pod innym już 2. Rozumiem może wam się nie podobać ale napiszcie co to ja to postaram się to poprawić. Wiem że nie piszę idealnie i jest wiele lepszych blogów od mojego ale czasami możecie napisać kilka słów nawet nie wiecie jak mi się miło robi jak widzę wasze komentarze : ) One przede wszystkim dodają mi chęci do dalszego pisania.Pisanie naprawdę sprawia mi wielką radość. Mam nadzieję że nie uraziłam nikogo jeśli tak to przepraszam.


Dziękuję jeszcze za ponad 2990 wyświetleń :)


To wszystko co chciałam powiedzieć ; )

I Love You All ♥

Martuu ; 3



13 komentarzy:

  1. Ja wspierałam , wspieram i zawsze będę Cię wspierać w pisaniu tego bloga. I jak Cię spotkam to Ci nakopię do tyłka ! XD
    Ludzie z pewnością kochają Twoje opowiadanie ,ale są zbyt leniwi ,aby skomentować! :D
    Wiem z własnego doświadczenia.. xDD hhahah ^^

    Powracaj szybko Mrs Horan ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przejmuj się , mam tak samo i wiem , że wcale to nie jest miłe i właśnie też rozważam zawieszenie bloga , tylko wiesz ... oni nie rozumiejką , że teraz jak są wakacje i mamy czas to możemy na bieżąco pisac , a jak przyjdzie wrzesień to już tak kolorowo nie będzie ..

    OdpowiedzUsuń
  3. ta ja też tak mam i nic dzisiaj zawieszam swoje blogi nikt ich nie czyta więc po cholere się trudzić:/
    świetnie piszesz:**

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ty jedyna tak marz, ja rowniez ale jak widze te 2 komentarze pod rozdziałem to wiem ze pisze dla tych dwuch osób i im sie to podoba.
    i popieram pierwszy komentarz. niektórzy są tak leniwi ze nawet sie im niechce napisac pod rozdziałem kilku słów. masz duzo takich czytelników, a swiadczy o tym ilosc wejsc na bloga.

    prosze cie daj kolejny rozdział. pod ostatnim napisałaś "ciąg dalszy nastapi" no i ja czekam bo wzięłam cie za słowo. :*****

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem ci to o mi powiedziała przyjaciółka: Piszesz dla ciebie, nie dla innych, to ma ci sprawiać przyjemnosć wiem ze inni ludzie sa potrzebni do tego by pomagać nam spełnić nasze marzenia, wiem coś o tym ale nie przejmuj sie tym bo niektórzy poprostu wyjechali i dlatego. Pisz dalej bo jak widze świetnie się czujesz w tej dziedzinie i nie wiem ile radości sprawiasz nie którym jak dodasz nowy rozdział. Nie przejmuj się tylko pisz dalej!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz nie chcę cię urazić czy coś, bo na prawdę lubię ten blog, ale jeśli masz napisany rozdział i pisanie sprawia ci radość, no to chyba normalne, że piszesz dalej -,- z czasem będzie przybywać komentarzy, tylko najpierw musisz dodać rozdziały ;) Mam nadzieję, że cię z niczym nie uraziłam, po prostu nie lubię sznatażu ;) dodawaj szybko rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie uraziłaś mnie :) napisałam tylko to co myślałam i jeśli to wyglądało na szantaż to przepraszam.

      Usuń
    2. nie no, nie masz za co przepraszac ;)

      Usuń
  7. Pisz mi tu .. ; ) Prosze , masz świetnego blogaa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przejmuj się :) Ja czasami mam tak, że pod jednym rozdziałem nie mam w ogóle komentarzy i to parę razy z rzędu ;/ Też jest mi przykro z tego powodu, ale czasami jednak jak widzę liczbę wyświetleń bloga czy coś to wtedy nawet mi trochę lepiej, że tyle osób wchodziło i być może to czytało, więc najczęściej dlatego dodaję kolejne rozdziały... a co do twojego bloga..to jest świetny ! Kocham go i czytam każdy rozdział :D Oczywiście na kolejne rozdziały czekam z niecierpliwością ;) Super piszesz i masz świetne pomysły =)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie martw się. masz talent :) czekam na nowy rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  10. aaa.. pisaaj tu ten nastepny ozdziaal wspanialy blooog < 3

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie możemy komentować, bo nie znamy odpowiednich słów, aby opisać, co czujemy po przeczytaniu rozdziału! My kochamy Ciebie i tego bloga tak samo jak poprzedni, byłyśmy do końca i teraz tez będziemy! Pisz dalej! ♥- Angie.

    OdpowiedzUsuń