poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Rodzdział 8 - " Styles rusz mózgiem i coś wymyśl "

- Cam ja się zakochałam - schowałam twarz w dłonie
- Ale Emi to wspaniale - uśmiechnęła się - Kto to , ? - zapytała
- Niall - popatrzyłam się na nią 
- Nasz Niall., ? - zapytała z niedowierzaniem 
- Tak nasz Niall ten niebiesko oki blondasek który skradł mi serce - powiedziałam
- Chyba zamierzasz mu powiedzieć - stanę przedemną
- Nie - krzyknęłam - Nie powiem mu w życiu przecież on do tej pory uważał mnie za swoją najlepszą przyjaciółkę a teraz jak wystrzelę mu z takim tekstem że się w nim zakochałam on mnie centralnie w oczy wyśmieje mnie najlepiej jak zapomnę o tym o nim i zostaniemy tylko przyjaciółmi - powiedziałam
- Ale - zaczęła\
- Nie Cam to i tak by nie miało sensu przepraszam ale idę się wykąpać - wstałam z łóżka i skierowałam się do łazienki

~*~

Miłość 
wielka nadzieja 
wielka radość 
wielka niespodzianka i
wielki smutek ..

~*~

 Po kąpieli od razu skierowałam się do łóżka. Położyłam się i się zaczęło. Przewracałam się z boku na bok, nie mogłam zasnąć co chwila sprawdzałam która jest godzina. Czemu akurat teraz to się stało a może on coś do mnie czuje .? Nie nie możliwe już dawno by mi powiedział. Westchnęłam ciężko i ponownie zamknęłam oczy. Po kilku minutach zasnęłam.
* Nowy dzień *

Obudziłam się o 6. Matko nigdy tak wcześnie tak się nie budziłam. Wstałam nałożyłam na siebie jakieś stare włosy związałam w kucyka i wyszłam z pokoju. 

* Perspektywa Cam *

Powoli otwierałam oczy. Przewróciłam się na drugi bok sprawdzić czy Emily śpi o dziwo jej nie było. Może zeszła na śniadanie, wzięłam telefon do ręki by sprawdzić która jest godzina była 9 ona przecież nie zeszła by tak wcześnie chyba coś musiało się stać. Szybko poszłam do łazienki wzięłam prysznic i ubrałam się w TO, I czy prędzej wyszłam z pokoju. Poszłam najpierw do pokoju Tommo nie było jej tam później poszłam do chłopaków też jej tam nie było został mi tylko Liam. Lekko zapukałam i po chwili drzwi otworzył mi uśmiechnięty Liam.
- Liam wiesz może gdzie jest Emi , ? - zapytałam z lekką nadzieją w głosie
- Nie a co się stało , ? - zapytał
- Wyszła rano kiedy jeszcze spałam i nie ma jej boję się o nią - oczy mi się zaszkliły
- Posiedź tu z Dan a jej poszukam - powiedział stanowczo
- Pójdę z tobą - nalegałam
- Nie poczekaj tutaj - wyszedł a ja weszłam do nich do pokoju

* Perspektywa Liam'a*

 Musiałem się dobrze zastanowić gdzie ona jest.
- Liam myśl jak Emily - powiedziałem pod nosem
Po chwili już chyba wiedziałem gdzie mam iść. Szybko skierowałem się na plażę. Po 5 minutach byłem tam już. No to teraz bądź tu genialny i znajdź dziewczynę na tej wielkiej plaży. Rozejrzałem się w wokół nie było ani śladu Emi. Chwila ktoś siedzi prawie że przy samym brzegu to była chyba Emily. Dla upewnienia podszedłem bliżej. Tak to była ona. Usiadłem obok jej.
- Co jest mała . ? - objąłem ją ramieiem
- Ehh nic takiego - odparła
- Ej przecież widzę znam cię nie od dzisiaj - powiedziałem
- Wie to tylko Cam a jeśli ty to komuś powiesz zabiję - powiedziała
- Obiecuję - uśmiechnąłem się
- Zakochałam się w Niall'u - powiedziała to tak szybko ze nie zrozumiałem prawie
- Emi przecież to nic strasznego - odparłem
- No tak ale on mnie traktuje jak przyjaciółkę więc chyba muszę o nim zapomnieć i znaleźć sobie chłopa - powiedziała
- Dasz radę wszystko się ułoży - przytuliłem ją
- Dzięki Liam - wtuliła się we mnie
 - Nie masz za co przecież jestem prawie że twoim bratem - powiedziałem uśmiechając się
- Wracajmy już głodna jestem - wstała
- Haha chodź - ja też wstałem i razem poszliśmy do hotelu.

~*~

Dwie osoby które się kochają są tak blisko siebie a żadne z nich nie widzi nic. Miłość jest szalona. Czy Emily i Niall w końcu zostaną parą. Oni jeszcze nie wiedzą ale na ich drodze pojawi się jeszcze dużo przeszkód za nim będą razem 

~*~

* Perspektywa Emily *

 Na śniadaniu spotkałam Niall'a , Lou, Hazze, Dan, El i Zayn'a z Cam.

 - Emi gdzieś ty była , ? - zapytała Cam
- Na plaży - odpowiedziałam
- Proszę mów mi jak wychodzisz nawet jak śpię bo ja się później martwię - podeszła do mnie
- Przepraszam - powiedziałam z lekkim żalem
- Oj już dobrze - przytuliła mnie
- Ej a ja nie dostanę przytulaska ,? - powiedział Harry
- Oj no chodź tu - wystawiłam ręce
- Yee - podszedł i mocno mnie przytulił
- Hareeh zdradzasz mnie z moją siostrą - krzyknął Lou
- Oj no chodź tu Boo - powiedział Harry
- Aaa - Lou ucieszył się jak mała dziewczynka
- A co ze mną , ? - jęknął Niall
- O jezu chodźcie wszyscy - zaśmiałam się
Tak o to sposobem wszyscy rzucili się na mnie. Taki tam grupowy uścisk. Kiedy wszyscy już ode mnie odeszli mogliśmy iść spokojnie na śniadanie. Musiałam udawać że wszystko jest w jak najlepszym porządku i nic po sobie nie okazywać. Będzie ciężko ale trzeba dać radę.
- Ej Emily co powiesz na zakupy ja Dan, ty i Cam - zaproponowała Eleonor - Takie babskie po południe i wieczór - uśmiechnęła się
- Pewnie - odpowiedziałyśmy wszystkie trzy równocześnie
- To o 15 przy recepcji - powiedziała
- OK - powiedziałam
- A co z nami ,? - zapytał Harry
- Styles rusz mózgiem i coś wymyśl - zaśmiałam sie
- Hyhy nie bądź taka za mądra - wystawił mi język
- Ciota - wystawiłam mu język
- Miło mi Harry jestem - uśmiechnął się
- Aha - strzeliłam face palm'a i wróciłam do jedzenia
Reszta towarzystwa tylko się z nas śmiała. Po zjedzonym śniadaniu wszyscy rozeszli się do swoich pokoi. Ja poszłam do łazienki odświeżyć się a Cam poszła do Zayn'a. Do wyjścia zostało nam około 3 godziny. Napuściłam sobie wody do wanny i zanurzyłam się do szyi. Pod czas kąpieli zastanawiałam się co by było gdybym mu powiedziała ? Jakby zareagował ? Dobra nie chcę się tym męczyć chyba trzeba zapomnieć. Z moich myśli wyrwało mnie pukanie do drzwi pokoju. Wyszłam z wanny, owinęłam się szlafrokiem i poszłam otworzyć drzwi.
- Niall co ty tu robisz ,? - zapytałam ze zdziwieniem
- Przyszedłem do ciebie - uśmiechnął się
- Ok ale musisz poczekać kilka minut bo muszę się ubrać. - wpuściłam go i skierowałam się do łazienki
- Okej - rzucił się na moje łóżko i wziął laptopa
Z powrotem weszłam do łazienki i ubrałam się w TO. Włosy wyprostowałam. No i chyba już. Wyszłam do Niall'a i usiadłam obok niego na łóżku.
Przeglądał Twitter'a i odpisywał fanką.
- Oo dodałaś zdjęcie z wesołego miasteczka - uśmiechnął się
- No musiałam wyszedłeś tam tak świetnie że nie mogłam się oprzeć - odwzajemniłam uśmiech
- Zrób twitcam'a - rzucił pomoysł
- No dobra - Niall powiadomił fanów że za chwilę zrobi ze mną tc. Ustawił kamerkę i włączyliśmy. Już po parku sekundach było 8000 wejść.
- Wow - to jedyne słowo które udało mi się wydusić
- Nieźle nie . ? - zaśmiał się
Zaczęliśmy czytać pytania było ich mnóstwo. Staraliśmy się odpowiadać na wszystko. Spojrzałam na zegarek na laptopie za 5 min umówiłam się z dziewczynami.
- Przepraszam was ale ja muszę już iść paa - powiedziałam do kamerki i odeszłam
- Na dachu o 22 , ? - zapytał Niall
- Pewnie - chwyciłam torebkę i wyszłam
Zapukałam jeszcze do pokoju chłopaków ta musiałam na siłę odciągnąć Cam od Zayn'a. Obie zeszłyśmy na dół gdzie czekały na nas dziewczyny. Przywitałyśmy się i ruszyłyśmy w dzielnice gdzie było pełno sklepów.
W każdym sklepie coś sobie kupowałyśmy w LA są naprawdę piękne ciuchy z resztą w Londynie też ale niektórych u nas nie ma. Po 4 godzinach chodzenia po sklepach udałyśmy się na kawę do Starbucks'a. Zamówiłyśmy po karmelowej kawie i usiadłyśmy przy stoliku w kącie. Przez ten czas naprawdę dobrze zaprzyjaźniłam się z dziewczynami. Prawie tak jak z Cam ale jeszcze trochę brakuje. Jak to dziewczyny obgadywałyśmy chłopaków rozmawiałyśmy o ciuchach no i przede wszystkim śmiałyśmy się.
- El naprawdę ci współczuję Lou jest taki dziecinny nadal śpi ze swoim misiem marchewką .? zapytałam śmiejąc się
- Oj czasami śpi ale ja uwielbiam tą jego dziecinność. - uśmiechnęła się
- To jeszcze nic gdybyście widziały kolekcje Liam'a zabawek z Toy Story w szafie - powiedziała Danielle biorąc łyk kawy
- Dan pokazał mi to już po kilku dniach jak zamieszkałam z chłopakami - powiedziałam - Ale ta kolekcja jest świetna - uśmiechnęłam się 
- No dobra przyznam jest interesująca - puściła oczko 
- A ty Cam zdradzisz nam co Zayn ukrywa w swojej sypialni . ? - popatrzyłyśmy na nią wszytskie
- Ma lusterka ze wszystkich miast gdzie był i rysunki od fanów - powiedziała
Hmm rysunki od fanów miło ale lusterka hahaha wybacz Cam ale nie mogę - zaczęłam się śmiać
- Taa też mi się chciało śmiać jak to usłyszałam - powiedziała 
- Ok dziewczyny trzeba wracać bo ja za długo zostawimy chłopaków to będzie źle same wiecie - powiedziała Dan
- Wiemy  wiemy - powiedziałyśmy równocześnie
Zabrałyśmy swoje zakupy i ruszyłyśmy w stronę hotelu.


Ciąg dalszy nastąpi..


* No witam Was :) Mamy już 8 ale szybko ;). Mam nadzieję że rozdział wam się spodoba bo dla mnie jest nawet w miarę. Ale dla mnie liczy się wasze zdanie. Chciałam podziękować osobą które piszą do mnie na Twitterze i czekają na nowy rozdział naprawdę wam dziękuję. Dziękuję też osoba które komentują tu regularnie i z chęcią odwiedzają mojego bloga mam nadzieję że są takie osoby ;) Jak możecie zostawcie swoje Twitter'y a ja będę was powiadamiała o nowym rozdziale na Twitterze oczywiście jak chcecie. Zbliża się rozpoczęcie roku i jak sam wiecie co oznacza coraz rzadziej rozdziały ale obiecuję że zawsze znajdę dla was czas. Nowy rozdział dodam jeszcze w tym tygodniu. 1 września tuż tuż i premiera nowego singla One Direction LWWY aa nie mogę się doczekać aż w końcu usłyszę tą piosenkę. Widziałam kilka zdjęć z planu teledysku i cholera ja chcę już go zobaczyć tam jest Horan bez koszulki *__* No dobra nie męczę was do zobaczenia nie długo. Pozdrawiam Martuu ; 3 *





13 komentarzy:

  1. Boże ! jak ty piszesz takie boskie rozdziały ?!
    Czekam na następny.
    Zapraszam do mnie : http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tylko czekam, aż Emi i Niall spotkaja sie na tym dachu *____________________________*
    a tak to, zajebiscie *sorry* xd , ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuuudowne !
    No po prostu mega !
    Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny.!! ,ale ja chce jeszcze dłuższe rozdziały.; *
    Czekam na next.!!xx

    -@newyouxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszesz świetnie, nie mogę się doczekać następnego rozdziału!:*

    OdpowiedzUsuń
  6. zajebistyyy :D
    poprostu świetnyyy :********

    czekam nan kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudowny , cieszę się że nagłówek się podobaa ;) xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ;) Czekam na kolejny z niecierpliwośćią <3 a tu masz mojego tt @real_ania_xoxo jak mozesz to mnie informuj o nowych rozdzialach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ŚWIETNY ROZDZIAŁ ;D BARDZO MI SIĘ PODOBA ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny rozdzial nie moge sie doczekac nastepnego

    OdpowiedzUsuń
  11. KOCHAM TWOJE BLOGI SĄ ZAJEISTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. O jeeej chcę już następny ! <33

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest zajebisty !! xx uwielbiam twojego bloga , jeste świetny ! czekam na następny ! xx

    OdpowiedzUsuń