niedziela, 2 grudnia 2012

Liebster Award

Co to takiego Liebser Award ?
A więc jest to nominacja którą, dostajemy od innego bloga za dobrze " wykonaną pracę " i czas który poświęcamy na ten blog. Po otrzymaniu nominacji, odpowiadamy na 11 pytań od osoby która nas nominowała.  Później my wyznaczamy blogi które naszym zdaniem zasługują na wyróżnienie i my im zadajemy pytania.

Dostałam aż 5 nominaci z czego ogromnie się cieszę :) Od każdej z autorek mam pytania, ale nie chce mi się odpowiadać na wszystkie więc wybrałam tylko dwa zestawy pytań od Kamili i  Alex, Cam and Kim :)


PYTANIA I ODPOWIEDZI.

 Zestaw pytań 1.

1.Twój ulubieniec z 1D to .?
Kocham wszystkich bez wyjątków ale jeśli mam wybierać to Niall :)
2.Od jak dawna jesteś DIrectionerką .?
Od 14 listopada 2011
3.Popierasz Larry'ego .?
Tak : )
4.Sądzisz, że masz szansę spotkać 1D .?
Oczywiście. !
5.Ulubiona piosenka 1D .?
Little Things ♥
6.Ulubiony blog, który czytasz .?
http://messages-from-a-grave.blogspot.com/
7.Ile blogów prowadzisz ?
Jak na razie 1/
8.Ile masz lat .?
14.
9.Masz fb .?
Tak ^^
10. Masz tt .?
Oczywiście.
11.Chciałabyś, aby powstał film/serial z 1D .?
Wolałabym aby nie.
12.Oglądałabyś go .?
Ale jakby był to bym oglądała.
13.Byłaś na koncercie 1D .?
Niee. Ale wybieram się 3 maja 2013 roku ^^


Zestaw pytań 2. 

1. Ile masz lat?
14.
2. Byłaś kiedyś w Anglii?
Nie ale wybieram się w Marcu :)
3. Czy jest to Twój pierwszy blog?
Nie.
4. Co Cię skłoniło do założenia bloga?
W sumie nie wiem, czytałam dużo blogów więc ja postanowiłam spróbować.
5. Skąd czerpiesz inspirację?
Przede wszystkim z książek i piosenek.
6. Kto jest Twoim największym idolem?
takim największym to Niall Horan.
7. Co chcesz robić w przyszłości?
Zostać Adwokatem
8. Jakiej muzyki słuchasz?
Różnej ale przede wszystkim 1D i JB.
9. Masz motto życiowe?
Life is beautiful and you deserve to experience it.
10. Czytasz książki? Jeśli tak, którą mogłabyś polecić innym?
Oczywiście że czytam hmm. polecam " Miłość i inne diety "
11. Czy masz w życiu chwile ,kiedy nie chce Ci się nic dodawać na bloga, ale czytelnicy Cię do tego motywują?
 Czasami.  


Blogi które ja nominuję: 
http://messages-from-a-grave.blogspot.com/
http://more-than-this-zayn.blogspot.com/
http://imaginy-one-direction-fans.blogspot.com/

* Dodałam blogi które odwiedzam regularnie. 

PYTANIA:
1. Jak długo prowadzisz bloga ?
2. Wierzysz w Larry'ego ?
3. Ulubiona piosenka ?
4. Lubisz piłkę nożną ?
5. Ile masz lat ?
6. Kiedy zostałaś Directioner ?
7. Londyn vs. Nowy York ?
8. Jak dobrze znasz angielski ?
9. Co robisz w wolnym czasie ?
10. Lubisz czytać książki ? 
______________________________________________________________

Dziękuję z całego serca za każdą nominację nie wiecie jak miło mi się zrobiło :)

Nowy rozdział postaram się dodać dzisiaj wieczorem, a jak się nie uda to dodam gdzieś w tygodniu. Pozdrawiam Martuu ;3

4 komentarze:

  1. Czekam na nowy rozdział , Zapraszam do siebie http://lolaa1881.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy nowy rozdział , zapraszam do siebie

      Usuń
    2. właśnie nad nim pracuję mam już większość więc powinien pojawić się jutro albo we wtorek :)

      Usuń
  2. Dawaj jak najszybciej nowy rozdział! <3
    No i zapraszam również do mnie na: http://marrymeharrystyles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń