sobota, 15 grudnia 2012

20 000 tysięcy *__*

 Wielkie DZIĘKUJĘ za ponad 20 tyś wyświetleń to naprawdę miłe, że tak często wchodzicie na mojego bloga. Mam nadzieję, że będzie coraz więcej wyświetleń. 

Martwi mnie bardzo jedna rzecz, że nie komentujecie nie wiem czy wam się już nie podoba czy co ? To naprawdę przykre że pod poprzednimi  rozdziałami było po 18, 12 komentarzy a teraz po 6 czy nawet po 4 :C Nie wiem co myślcie i czy jest jakikolwiek sens pisania dalej. Jest 44 obserwujących a komentuje zaledwie 6 osób :(  Nowy rozdział dodam prawdopodobnie jutro. To na razie tyle z mojej strony pozdrawiam Martuu :) 





7 komentarzy:

  1. nawet nie wiesz jak ja czekam na twoje posty . uwielbiam to opowiadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bo to lenie są i nie chcę im się komentować :D
    nie przejmuj się i pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie każdemu zawsze chce się pisać komentarz, ale na prawde, Twój blog niezmiennie przekracza granice zajebistości, pisz dalej! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. http://onedirection-opowiadaniee.blogspot.com/ - wpadniesz ? ; > Zostawisz jakiś ślad ? <3 Bd wdzięczna ? ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. hej przecież komentuje albo przynajmiej się staram xDD

    OdpowiedzUsuń
  6. przepraszam cię, czytam twojego bloga nałogowo a jeszcze ani jednego komentarza nie zostawiłam. wstydzę się za swoje zachowanie i obiecuję, że się poprawię. ; 3

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałam całe opowiadanie jednego wieczora :)
    Ono jest zajebiste.. :D
    Codziennie wchodzę i wypatruję 21 rozdziału. :))
    @StayPositivePL

    OdpowiedzUsuń